info@kimiyatrading.com

☎️+982191311234 ☎️+987191311234

قیمت ذرت داخلی وخارجی
    
تعداد بازدید: 2042
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/11/7

خرید و فروش ذرت داخلی و خارجی به صورت عمده با درجه یک بودن کامل را میتوانید روزانه از طریق لینکهای مختلف با مجموعه کیمیا تجارت زر جویا شوید

📌صادرات غلات روسیه ۲۵ درصد رشد کرد

🔊صادرات غلات روسیه در سال زراعی جاری که از جولای گذشته آغاز شده و تا ژوئن ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت تا به اینجای کار به ۳۴.۳ میلیارد دلار رسیده است که ۲۵ درصد از سال گذشته بیشتر است.

📍بر اساس اعلام راشاتودی، صادرات غلات روسیه در سال زراعی جاری که از جولای گذشته آغاز شده و تا ژوئن ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت تا به اینجای کار به ۳۴.۳ میلیارد دلار رسیده است که ۲۵ درصد از سال گذشته بیشتر است و یک رکورد تاریخی به حساب می‌آید.

📎روزنامه بیزنس دیلی ودوموستی، به نقل از رئیس مرکز تحلیلی روس‌اَگروترنس، ایگور پاونسکی، گزارش داد که این میزان صادرات غلات در تاریخ روسیه بی‌سابقه بوده است. پاونسکی اشاره کرده است که رکورد قبلی مربوط به سال زراعی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بوده است که در ان روسیه موفق شده بود ۳۲.۱۵ میلیارد دلار غلات صادر کند.

📍پاونسکی در این گزارش می‌گوید: صادرات گندم روسیه امسال به ۲۹ میلیون تن رسیده است که مقداری بی‌سابقه است.

📎مدیرکل مؤسسه مطالعات بازار کشاورزی هم گفت: تنها در ماه ژانویه روسیه موفق شده است ۳.۲ میلیون تن گندم صادر کند.

دانه ولگوگراد در سال 2020 به 28 کشور صادر شد
در سال 2020 ، غلات تولید شده در منطقه ولگوگراد به 28 کشور صادر شد: آذربایجان ، ارمنستان ، گرجستان ، ایران ، لتونی ، ایتالیا ، ترکیه ، ترکمنستان ، بلغارستان ، بحرین ، پاکستان ، لهستان ، بلژیک ، هلند ، آلمان ، اسپانیا ، فرانسه ، سوئیس ، ژاپن ، مغولستان ، مولداوی ، اتریش ، مجارستان ، یونان ، پرتغال ، تایوان ، جمهوری آفریقای جنوبی ، جمهوری چک.
در مجموع ، 753.6 هزار تن محصولات غلات با گواهینامه های کیفیت از شعبه ولگوگراد از مرکز ارزیابی کیفیت دانه FSBI برای صادرات حمل شد ، از جمله:
- ذرت - 312.0 هزار تن ؛
- گندم - 235.0 هزار تن ؛
- جو - 116.0 هزار تن ؛
- سویا - 63.0 هزار تن ؛
- نخود - 7.6 هزار تن ؛
- ارزن - 3.3 هزار تن ؛
- سورگوم - 1.4 هزار تن ؛
- عدس - 0.7 هزار تن ؛
- دانه های روغنی (خردل ، کتان ، گلرنگ ، شترمرغ) - 14.6 هزار تن.
محصولات فرآوری غلات (غلات ، آرد و کنجاله آفتابگردان) 122.2 هزار تن صادر شد.
ایران همچنان رهبر بی چون و چرای کشورهای وارد کننده است که 48٪ از حجم صادرات غلات از منطقه ولگوگراد یا 422.4 هزار تن (ذرت ، گندم ، نخود ، عدس ، سویا) را به خود اختصاص داده است. آذربایجان در جایگاه دوم قرار دارد: سهم آن 16٪ یا 141.5 هزار تن (گندم) بود. مقام سوم توسط لتونی با سهم 14 درصدی ، که 125.8 هزار تن گندم و محصولات غلات وارد کرده است ، قرار گرفت.
از مکان چهارم تا هشتم: جورجیا ، 26.6 هزار تن گندم (3٪ صادرات) ، ترکیه - 13.9 هزار تن گندم و نخود (1.6٪) ، ایتالیا - 13.4 هزار تن گندم و گلرنگ (1.5٪) ، آلمان - 3.7 هزار تن بذر کتان ، گلرنگ ، خردل ، ارزن و سورگوم (0.4٪) ، هلند - 2.2 هزار تن کتان ، گلرنگ ، ارزن و سورگوم (0.25٪).
ایمنی دانه های صادراتی توسط 987 گواهینامه بین المللی تأیید می شود: گواهی بهداشت ، غیر رادیواکتیویته ، گواهینامه آفلاتوکسین و گواهینامه های غیر GMO.

✅ کیمیا تجارت زرK.T.Z
99/11/07

« عضو رسمی انجمن غلات ایران»

☑️عضو رسمی FIDA(انجمن توزیع کنندگان نهاده)


♦️گلوتن 60%؟
♦️خرده ذرت ؟
♦️پوسته ذرت ؟
♦️کنجاله جوانه ذرت ؟


🌾سبوس گندم شیراز _ کرج؟

✨آرد دامی ؟

✨خرده گندم ؟

♦️دانه پنبه ؟
♦️ارزن روس ؟
♦️دانه کتان روس ؟
♦️روغن تصفیه / خام ؟
♦️کنجاله پنبه خاوردشت ؟
♦️تفاله ؟
♦️ذرت علوفه ؟
♻️جو همدان ؟


☎️021-91311234 دفتر مرکزی تهران (30خط)

☎️071-91311234 دفتر فروش شیراز (30خط)

 

🔸🔸اقلام مدللی(واریز)🔸🔸
⚡️تمامی قیمتها با هماهنگی بدون کنسلی و بارگیری به شرط جذب کامیون می باشد.


♦️سویا کلهر بندرامام واریزی فی 33100ریال
♦️سویا کلهر کرمانشاه واریزی فی 34800ریال
♦️سویا ناب دانه سمنان واریزی فی 35800ریال
♦️ذرت برزیل بندرامام واریزی فی 17100 ریال
♦️ذرت روس بندرامیرآباد واریزی فی 17100ریال
♦️جو روس بندرامیرآباد واریزی فی 17100ریال

♦️اسید چرب کرمانشاه فله واريزي 120100 ریال
♦️اسید چرب کشت و صنعت شمال فله واريزي 120100 ریال

 


📣 (سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی)


دفتر فروش شیراز :
071-91311234☎️(30 خط)


دفتر مرکزی تهران :
021-91311234☎️(30 خط)

دفتر بندر آستارا :
013-91311234☎️(30 خط)

 

📌رکورد فروش ذرت در امریکا شکسته شد

🔊هفته گذشته را به نحوى، بايد هفته ثبت ركورد براى فروش ذرت در امريكا ثبت كرد.

📎طى چهار روز متوالي، چين حدود ٥.٨٤ ميليون تن ذرت خريدارى كرد.

📍ثبت چهار ركورد پى در پى از سال ١٩٧٧، بدون شك بازار آتى شيكاگو و بازار نقد را متحول تر و افزايشى تر خواهد كرد؛ ضمن اينكه اين ضيافت خريد در روز جمعه و طى يك خريد، دومين ركورد فروش روزانه امريكا به يه مقصد را طى ٤٠ سال گذشته ثبت كرد.

📎به نظر می رسد بازار آتى به زودى از سطح مقاومت ٦ دلار در بوشل عبور كند؛ كما اينكه در روز جمعه، قيمت آتى ذرت در بورس شيكاگو با ثبت ركورد ٥.٥٣ دلار/بوشل بالاترين افزايش قيمت را از ژوئن ٢٠١٣ ثبت كرد.

📍 بازار ذرت كماكان ترند افزايش قيمت خود را براى حداقل ماه جارى با توجه به موارد ذيل، كماكان حفظ كند:
١) چين كماكان در صحنه خريد، فعال خواهد بود. برآوردها از ميزان واردات ذرت در چين، تا ٢٢-٢٥ ميليون تن در سال جارى بسيار محتمل خواهد بود. توجه داشته باشيم كه گلدمن ساکس، ميزان واردات ذرت چين را تا سال ٢٠٢٣ تا سقف ٥٥ ميليون تن پيش بينى ميكند.

٢) از سوى ديگر، تا پايان سال ٢٠٢٠ تعداد دام خوك در چين با افزايش ٣١٪؜ به حدود ٤٠٦.٥ ميليون راس رسيد. در صورتيكه مجددا چين درگير بيمارى آنفولانزاى خوكى (مانند سال ٢٠١٨) نشود، بايد تقاضاى خوراك دام در چين را كماكان افزايشى ديد.

٣) برزيل، بعد از كم بارانى هاى ماه سپتامبر-نوامبر، شاهد كاهش عملكرد ذرت در برداشت اول بوديم. به دنبال آن، بارش هاى اخير، مشكلاتى را در برداشت سويا ايجاد كرده كه طبيعتا به دنبال آن زمان كاشت ذرت دوم Safrinha را عقب مياندازد. بنابراين، برزيل حداقل تا ماه مارس، با تامين مطلوب فاصله دارد.

٤) در نهايت، حوزه بالتيك هم درگير بوروكراسى ادارى و سهميه بندى و وضع مقررات، در ترصد فرصت و بهره بردارى از تقاضاى بازار، كماكان از رشد قيمت ها بهره مي برد.

 

📌خسارت گسترده تندباد به تولیدکنندگان ذرت آفریقای جنوبی

🔊اواخر هفته گذشته، وقوع تند باد گرمسیری Eloise در سراسر منطقه آفریقای جنوبی، موجب خسارت گسترده محصولات زراعی به مناطق آسیب پذیر زیمبابوه، موزامبیک و تولید کننده بزرگ ذرت در آفریقای جنوبی را فراهم کرد. این طوفان، نگرانی ها را نسبت به اینکه باران های شدید ممکن است تاثیرات خود را در توسعه محصولات در تمامی منطقه بگذارد تشدید کرد و فرضیه ها حاکی از آن است، رطوبت غیرطبیعی می تواند کیفیت نهایی محصول را تحت تأثیر قرار دهد.

📍 متاسفانه درست زمانی که آفریقای جنوبی در انتظار محصول قابل توجه ذرت در فصل پیش رو است و امکان استفاده از بازار بین المللی از طریق یک برنامه صادراتی قابل توجه را دارد، این بارندگی ها باعث نگرانی شده است.

📎پیش بینی تولید ذرت آفریقای جنوبی در فصل پیش رو در حدود 16.3 میلیون تن می باشد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت کیمیا زرین است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس