info@kimiyatrading.com

☎️+982191311234 ☎️+987191311234

صادرات غلات آرژانتین
    
تعداد بازدید: 2089
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/11/18

ایران یکی از کشورهای واردات غلات از آرژانتین میباشد و در همین راستا آرژانتین محصولاتی از قبیل غلات:جو-ذرت-دانه سویا و کنجاله سویای زیادی به ایران و جهان میفروشد.

✅اختلال در صادرات غلات آرژانتین بواسطه بستن جاده‌ها توسط معترضان

صادرات محصولات کشاورزی آرژانتین، روز چهارشنبه سوم فوریه، به علت مسدود کردن جاده‌های اطراف بوئنوس آیرس توسط کامیون‌داران معترض، مختل شد. در پی آن مقامات‌ مسؤل نسبت به تسهیل رفت و آمد قطب اصلی صادرات آرژانتین در روساریو( Rosario) اقدام نمودند.

بستن جاده‌ها توسط معترضان، نگرانی هایی را از بابت کاهش تعداد محموله های وارد شده به Rosario، که ۸۰ درصد صادرات غلات کشور از آن طریق انجام می‌شود را به وجود آورده است.
رانندگان معترض و آسیب دیده از تورم خواستار کاهش‌ مالیات، عوارض و قیمت سوخت و همچنین تعیین برنامه زمانبندی مشخص برای پرداخت هزینه‌های حمل و نقل زمینی توسط کشاورزان شده‌اند.

آرژانتین از سال۲۰۱۸ در رکود اقتصادی به سر می‌برد و سال گذشته تورم بیش از ۳۶ درصد را تجربه کرده؛ بطوریکه تنها در ماه دسامبر اقتصاد این کشور ۴ درصد تورم داشته است. سانتیاگو کارلوچی، رئیس TUDA( اتحادیه رانندگان آرژانتین) ، به رادیو محلی اینگونه اظهار داشت که اعتراضات و بستن جاده‌ها توسط معترضين در سطح کشور بیشتر خواهد شد.

در توئیتی که شرکت تدارکاتی حمل Agroentregas ارسال نموده آمده است که در روز چهارشنبه،سوم فوریه، تنها ۲۰۶۵ کامیون به پايانه حمل غلات Rosario و شمال استان بوئنوس آیرس رسیده‌اند؛ در حالیکه در مقایسه با سال قبل، تعداد ۳۹۹۵ کامیون بوده است. این گزارش بیان می‌کند که، ترس از توقف بسته شدن جاده‌ها، بسیاری از رانندگان غیر معترض را از حضور در جاده ها بر حذر داشته.

گیلرمو وید( Guillermo Wade)، رئیس اتاق فعالیتهای بندری و دريايی( CAPYM)، گفت که امروز، سوم فوریه، تلاش‌هایی جهت بستن راه ارتباطی و دسترسی به بنادر در استان سانتافه، جایی که Rosario واقع شده، بواسطه معترضان انجام شد که با دخالت نیروهای امنیتی استان سانتافه فورا متوقف و رفع گردید.

رانندگان TUDA( اتحادیه رانندگان کامیون آرژانتین) در ماه گذشته نیز اعتراضات خود را به همین شکایات برگزار کردندو همچنین چندین گروه به نمایندگی از کارگران بنادر و کارخانه‌های روغن کشی در ماه دسامبر اعتراضات مشابهی را ترتیب دادند و خواستار حقوق مناسب و کافی همگام با تورم و نیز جبران ریسک کار دوره پاندمی توسط کارفرمایان خود شدند؛ که در نهایت موفق به عقد توافق نامه هایی گرديدند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت کیمیا زرین است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس