info@kimiyatrading.com

☎️+982191311234 ☎️+987191311234

واردات ذرت ترکیه
    
تعداد بازدید: 2475
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/11/13

واردات و خرید ذرت در مناقصه: مناقصه خريد ذرت TMO جهت خريد ٢٣٥ هزار تن در متوسط قيمت ٢٧٣.٦٠  دلار انجام شد. ضمن اينكه تركيه حدود ٥٠٠ هزار تن ذرت هم طى دو مناقصه اخير، جهت حمل ماه دسامبر تا ١٥ مارس برگزار كرده بود.

پيش بينى ميشود كه ميزان برداشت دانه آفتاب گردان در تركيه براى سال زراعى ٢٠٢١/٢٠٢٢ افزايش بايد.
با توجه به افزايش رطوبت خاك در زمستان گذشته و خصوصا در منطقه اصلى (Thrace) كاشت دانه آفتاب انتظار ميرود كه ميزان برداشت از ١.٥٦ ميليون تن سال گذشته به حدود ١.٨ ميليون تن برسد.
تركيه بزرگترين وارد كننده دانه آفتاب در دنيا ميباشد، كه احتمالا با توجه به برآوردها از افزايش برداشت و همينطور بدليل افت ارزش لير در مقابل دلار ، شاهد كاهش بيشتر واردات دانه در ماه هاى آتى باشيم.
به نظر من، با توجه به بازگشت بازار روغن خام آفتاب به كانال ١٥٠٠ دلار، احتمالا بازار متاثر از عوامل زير، سطح مقاومتى ١٥٠٠ را شكسته و قيمت به كانال ١٤٠٠ نزديك تر شود.
* حمايت دولت روسيه از واحد هاى روغن كشى و ارائه سوبسيد ١٠ روبلى به هر ليتر (حدود ٠.١٣ دلار در هر ليتر) جهت كنترل قيمت روغن آفتاب در بازار داخل
* احتمال كاهش قيمت خام پالم به دنبال افت تقاضاى بازار هند در پى افزايش مبتلايان به ويروس كرونا و در نتيجه اعمال محدوديت هاى مجدد و تعطيلى رستوران ها. همينطور كاهش مصرف روغن با توجه به نزديك شدن به فصل گرما.
* عرضه بيشتر روغن خام پالم در بازار آتى داليان چين جهت بهره بردن از قيمت هاى بالا
* كاهش تمايل خريد خام آفتاب در حوزه بالتيك
در همين راستا، از ابتداء ماه جارى ميلادى تا امروز، حدود ١٦ هزار تن خام آفتاب جهت بنادر جنوب و ٣٢ هزار تن جهت بنادر شمال به سمت ايران بارگيرى شده است.

📌واردات ۲.۰۷ میلیون تنی خوراک دام از سوی ترکیه

🔊تركيه در سال گذشته جهت كنترل بازار خوراك دام داخلى، حدود ٢.٠٧ ميليون تن واردات ذرت داشت.

📎روسيه و اكراين به ترتيب تامين كنندگان اصلى بازار تركيه بودند.

📍 در همين راستا، اداره غلات تركيه TMO هفته آينده براى خريد ٢٣٥ هزار تن ذرت، مجددا در بازار خواهد بود و اما امروز، همانطوريكه پيش بينى ميشد، قيمت ذرت در بازار آتى شيكاگو با ثبت قيمت ٥.٦٥ دلار در بوشل، ركورد جديدى را طى ٧ سال و نيم گذشته ثبت كرد.

📎 انتظار بازار از گزارش ماهانه پيش بينى عرضه و تقاضاى روز چهارشنبه از USDA و احتمال كاهش مانده ذرت در امريكا، از علل اصلى اين افزايش قيمت بازار ميباشد.

📍ذرت در حوزه بالتيك هم افزايش قيمت داشت و امروز بازار نقد جهت حمل فوريه، تحويل ترمينال ها در اودسا Odessa حدود ٢٥٦ دلار معامله شد، ضمن اينكه ذرت فصل آتى جهت حمل اكتبر ٢٠٢١-ژانويه ٢٠٢٢ هم با ٥ دلار افزايش، حدود ٢١٠ دلار تحويل الواتورها در اودسا پيشنهاد شد.

📎در نهايت، در ماه جارى (فوريه) و تا امروز صرفا يك كشتى ٦٥هزار تنى ذرت از اكراين تحت بارگيرى بوده كه در تاريخ ١١ام فوريه به سمت بندر امام حركت خواهد كرد.

شرکت خوراک دام EW Nutrition امتیاز کسب و کار محصولات کیفی خوراک دام و رنگدانه ها را از شرکت Novus International خریداری کرده است. با امضای این قرارداد، مالکیت یک مرکز تولید در اسپانیا نیز به شرکت EW Nutrition اعطا می گردد.

◾️طرفین به مشتریان این اطمینان را داده اند که با اجرای این قرارداد بخش خدمات هر دو شرکت از مشتریان پشتیبانی میکنند.

◾️همچنین این قرارداد شامل مواد نگهدارنده خوراک دام، حمایت از کارخانجات فراوری خوراک، مواد تشکیل دهنده خوراک و برندهایی مانند AGRADO است(محصولی که برای محافظت از مواد تشکیل دهنده خوراک دام مانند روغن ها، چربی ها و ویتامین ها در برابر اکسیداسیون و همچنین حذف پری اکسیدهای مضر و رادیکال های آزاد شکمبه طراحی شده است).

◾️واگذاری این بخش از شرکت Novus به عنوان بخشی از" پروژه Destiny " صورت گرفت، که یک برنامه استراتژیک چند مرحله ای شرکت Novous می باشد که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شده و هدف از آن تمرکز روی استراتژی تجارت و عرضه محصولات سلامت روده دام می باشد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت کیمیا زرین است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس